BAILEYS
Inspirată de ideea că publicul feminin merită o selecţie mai bună de băuturi alcoolice într-o perioadă când acestea se adresau mai mult bărbaţilor, lansarea lichiorului Baileys din 1974 a fost una cu totul şi cu totul specială. Steve Wilson a condus echipa care a dezvoltat sortimentul Baileys Original în urmă cu 40 de ani. La numai cinci ani după lansare, lichiorul creat special pentru femei ajunge să vândă peste un milion de cutii în fiecare an. Astăzi, Baileys este un brand iconic, cu 82 de milioane de sticle vândute anual în 160 de ţări. Asta înseamnă că în fiecare minut, mai mult de 2000 de oameni savurează un pahar de Baileys. Compania este responsabilă şi cu inovaţii precum Baileys Chocolat Luxe, care se adresează pieţei europene sau Baileys Dulce de Leche, creat exclusiv pentru piaţa mexicană şi preferinţele gustative ale consumatorilor locali.
Citeste mai mult