JP CHENET
Urmându-şi instinctul artistic, creativ şi antreprenorial, Joseph Helfrich creează în anul 1984 designul unei sticle revoluţionare, pe care o numeşte Joséphine. Sticla este o adevărată provocare din punct de vedere al producţiei, datorită gâtului înclinat. Acesta este contextul în care piaţa de vinuri franţuzeşti este îmbogăţită cu încă un nume: JP Chenet. Pentru a se îndepărta şi mai mult de stilul clasic, brandul îşi comunică sortimentele folosind denumirea soiurilor în locul apelativului. Cu siguranţă că nu este puţin lucru să pătrunzi pe o piaţă cu tradiţie în domeniu, însă tocmai succesul răsunător pe care le-au avut aceste vinuri excepţionale din sudul Franţei vorbeşte de la sine despre calitatea, expresivitatea şi unicitatea sortimentelor. JP Chenet este cel mai bine vândut vin franţuzesc din lume, fiind prezent în 160 de ţări. Brandul întruchipează imaginea vinului modern, plăcut, uşor de băut şi adaptat la mentalitatea pieţei.
Citeste mai mult