Simbol al Japoniei, floarea de cireş inspiră oamenii de generaţii. De această dată însă, inspiraţia nu vine de la celebra floare cu petale roz a cireșului Yoshino, ci de la floarea galbenă cu petale duble a cireşului Satozakura. Kizakura îşi începe activitate în anul 1925 ca şi companie producătoare de sake, mizând pe reţetele şi secretele păstrate din generaţie în generaţie, dar şi pe tehnici de producţie moderne, capabile să potenţeze la maximum calităţile ingredientelor. Pentru sake, Kizakura foloseşte orez premium și o apă de izvor numită „Fushimizu”, care provine din partea de sud a orașului Kyoto şi care are o duritate medie şi diferențiază astfel renumitul sake de Kyoto de celelalte produse din aceeaşi categorie. Ce face „Fushimizu” mai exact? Oferă un caracter blând şi neted băuturii, astfel că aceasta devine ideală de savurat atât de către iubitorii de sake, cât și de novici. Din 1995, Kizakura produce şi bere artizanală sub marca „Kyoto Beer”, marcând astfel existenţa celei mai vechi fabrici de bere artizanală din Kyoto. Aromatica berilor din colecţie este una inedită indiferent de sortiment, fiecare fiind unică în Japonia şi bazându-şi gustul pe ingrediente precum matcha, yuzu, drojdie de sake, yamadansihiki sau fasole neagră.
Momentan nu exista niciun produs disponibil selectiei tale.